lördag 20 januari 2007

Skönhetsoperation?

En del tycker att det är en slags skönhetsoperation att operera sin närsynthet... Jag tycker det är att minska ett handikapp! Jag har velat operera mina ögon sedan mitten av 80-talet när jag hörde talas om dessa operationer för första gången, men jag blev då avrådd av en kompis pappa som var ögonläkare. I dag känns det som om utvecklingen har kommit så långt att jag vill ta en ny chans! Den 5 februari styr jag därför kosan mot Malmö och Medoculars mottagning för undersökning och om de godkänner mig för operation så sker den 8.15 dagen efter! Åh, jag längtar!!! Och hoppas att de ska tycka att det passar mig! Om jag sedan blir en "skönhet" efter detta så blir det liksom grädden på moset...

Hittills har jag inte träffat någon det misslyckats för, men finns det någon därute som har erfarenheter att dela med sig av så blir jag jätteglad! Positiva som negativa...

Inga kommentarer: