måndag 31 augusti 2009

Taxinge slott - here I come...!

I helgen (3 - 6 sept) är det stängt i min butik och verkstad för då följer det mesta i butiken med till Taxinge slott på trädgårdsmässa. Här hittar du mer information om den: http://www.taxingeslott.se/

Som tur är så får jag hjälp och sällskap av en kompis - är inte mycket för att köra så långt själv... Blir på något magiskt sätt fruktansvärt trött så fort jag ska köra bil...

Nu får jag sällskap av en som gillar att köra bil. Hur nu det är möjligt! Att gilla att köra bil, alltså...

I övrigt ska det bli kul att komma iväg några dagar. Har inte sett mycket annat än insidan av verkstaden och butiken de senaste månaderna. Det är tur att det kommer så många trevliga människor hit, i alla fall! Hoppas att ni hittar tillbaka snart!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Yvonne,
Vilken tur att du hittade till Taxinge Slott med dina knäppgökar, fågelbad och ljuslyktor!
Jag är såååå glad för mitt hjärta som lyser så vackert i skymningen.
Den belv årets födelsedagspresent från mig till mig.
Ser fram emot en framtida web-shop, perfekt för unika presenter.
Vänliga hälsningar, Susan Grape

Igår, idag, imorgon... sa...

Det är alltid lika härligt att få positiv respons på saker jag gjort - extra härligt när jag efter köp får höra att köparen fortfarande är nöjd! Nu känns det värt den jobbiga resan hem från Taxinge i natt!
Hoppas att du, Susan, haft (eller får) en jättebra födelsedag!