torsdag 28 december 2006

Julen kom och gick...



Som vanligt känns det som om tiden går så mycket fortare när det är jul. Och aldrig någonsin hinner jag med de förberedelser jag tänkt jag ska hinna med! Men när väl julen är här är det lika härligt att hinna vara med familjen lite mer än vanligt. Trots de uteblivna förberedelserna...
Om jag inte har avslöjat vad jag tänkt göra så är det ju bara jag som saknar "det".

Jag har tagit semester från keramikverkstaden i några dagar, men på nyårsdagen tänker jag röja upp lite efter det arbete som fick lov att gå undan innan jul. Det var vätteproduktion och lyktor som skulle drejas och hjärtan och stjärnor som skulle kavlas...
Det blev långa dagar (och en del sena nätter) men roligt hade jag!
Och så hittade jag ju in på "Blogger" under julledigheten och nu kan jag inte motstå frestelsen att själv börja "blogga".
Som om jag inte har att göra ändå... :-)

Inga kommentarer: